Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Love is in the air

Av Annacarin - 15 januari 2009 19:42

Cleo är på besök...hon har precis slutat löpa. Så nu har jag tre onormalt förälskade pojkar som friar för fulla muggar. Cleo verkar måttligt impad.

I morgon bär det av till Hudik för ögonlysning av tjejerna, håll en tumme eller två. Sista testet nu innan vi vet om det kommer bli puppisar framöver eller inte :)

Men med min jävla tur så har dom väl nån oupptäckt ögonsjukdom båda två, helst med tanke på att jag va till veterinären idag med Sako och Prince och båda va friska! Där hade jag letat pengar under soffkuddarna, i byxfickor, blomkrukor, cd fodral, under madrassen och andra smarta ställen som jag lägger pengar på för att inte glömma vart..vilket jag givetvis alltid gör. Också kostade inte besöket ett enda öre :) sån tur kan man bara inte ha två dagar i rad, inte jag iaf.


Min dator låter ytters konstigt, så om ni inte hör av mej på länge, kan det mycket väl vara så att datorjäkulen har sprängts. För jag är precis lika övertygad som min farmor att alla saker som har en sladd som ska anslutas i ett vägguttag kan sprängas precis när som helst.


Nu ska jag fortsätta pilla mej själv i naveln framför tvn och vänta på att kärleken och Maija ska komma hem. Det ska bli intressant, för om Cleo är måttligt impad av killarna så kommer hon inte vara det minsta impad av Maija.

 
 
Ingen bild

plumbergirl

15 januari 2009 22:27

Har det smällt ännu hjärtat;) Pözz

 
Ingen bild

Puman

22 januari 2009 13:39

Härligt att se att du är tillbaka =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annacarin - 9 februari 2010 15:43

Idag hamnade jag bakom två tjejer i typ 17 års åldern på bussen. Dom va i den där åldern då många tjejers hjärnor förvandlas till ett stort rosa hubbabubba, tills dom en dag vaknar och inser följande: 1. Jag va inte vuxen 2. Jag va inte så smart och ...

Av Annacarin - 8 februari 2010 23:39

Jag börjar bli sjukt trött, eller är det sjukt att vara vansinnigt trött? Om klockan är 23.41 och föregående natt spenderades vaken kan det knappast anses vara sjukt att vara trött nu. Men humöret är bättre, mycket tack vare en skogssväng i trevlig...

Av Annacarin - 8 februari 2010 09:27

Jag har hamnat på kant med mej själv, men jag har iaf köpt hem ströbröd.   Fick just ett sms och vad ser jag!? Inkorg 666 meddelanden. Lika bra att lägga sig och dra täcket över huvudet för den här dagen kan omöjligt bli bra. Jag har hur som he...

Av Annacarin - 6 februari 2010 18:57

Eftersom att blogga verkar vara så 2009 och alltså helt ute nu ser jag det som ett ypperligt tillfälle att vara tvärtemot..som vanligt alltså.   Dessutom är det ju ett perfekt tillfälle för människor som slänger ur sig kommentarer om mej i stil m...

Av Annacarin - 26 januari 2009 13:49

Jag flyttar... det är inte därför jag uppdaterar min blogg, men jag skyller på det ändå :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards