Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Paper planes

Av Annacarin - 9 februari 2010 15:43

Idag hamnade jag bakom två tjejer i typ 17 års åldern på bussen. Dom va i den där åldern då många tjejers hjärnor förvandlas till ett stort rosa hubbabubba, tills dom en dag vaknar och inser följande: 1. Jag va inte vuxen 2. Jag va inte så smart och hade i stort sett noll livserfarenhet 3. Jag va inte häftigast i hela världen 4.Det finns viktigare saker här i världen än mascara, mobiltelefoner och killar.

Dessa två unga damer va precis i hubbabubba stadiet, en av dom gick tydligen på nån bilskola och enligt henne själv så hade hon körkortet i en liten ask. Varpå den andra tjejen frågar; Vad betyder den där skylten? -Ja men alltså den där betyder ju att man ska svänga rakt fram, får hon till svar med en ton som lät LITE nedlåtande. Ungefär som att det vet väl alla.

Så nu till min fundering eftersom jag är en jänta från obygden och kan med handen på hjärtat säga att det här med trafikskyltar inte är min starka sida eftersom jag är van vid att det inte finns några skyltar, för att sätta upp dom vore enbart oekonomiskt för vägverket eftersom ingen följer dom ändå.

 MEN hur fan ser skylten som visar att man ska svänga rak fram ut???




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annacarin - 8 februari 2010 23:39

Jag börjar bli sjukt trött, eller är det sjukt att vara vansinnigt trött? Om klockan är 23.41 och föregående natt spenderades vaken kan det knappast anses vara sjukt att vara trött nu. Men humöret är bättre, mycket tack vare en skogssväng i trevlig...

Av Annacarin - 8 februari 2010 09:27

Jag har hamnat på kant med mej själv, men jag har iaf köpt hem ströbröd.   Fick just ett sms och vad ser jag!? Inkorg 666 meddelanden. Lika bra att lägga sig och dra täcket över huvudet för den här dagen kan omöjligt bli bra. Jag har hur som he...

Av Annacarin - 6 februari 2010 18:57

Eftersom att blogga verkar vara så 2009 och alltså helt ute nu ser jag det som ett ypperligt tillfälle att vara tvärtemot..som vanligt alltså.   Dessutom är det ju ett perfekt tillfälle för människor som slänger ur sig kommentarer om mej i stil m...

Av Annacarin - 26 januari 2009 13:49

Jag flyttar... det är inte därför jag uppdaterar min blogg, men jag skyller på det ändå :)...

Av Annacarin - 15 januari 2009 19:42

Cleo är på besök...hon har precis slutat löpa. Så nu har jag tre onormalt förälskade pojkar som friar för fulla muggar. Cleo verkar måttligt impad. I morgon bär det av till Hudik för ögonlysning av tjejerna, håll en tumme eller två. Sista testet nu i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards