Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Livet

Av Annacarin - 18 november 2008 14:02

Just nu känns det som att livet är som att stå på en busshållplats och vänta i spöregn, när man iaf har missat bussen utan att veta om det själv.


I can’t sleep tonight
Everybody saying everything’s alright
Still I can’t close my eyes
I’m seeing a tunnel at the end of all these lights
Sunny days
Where have you gone?
I get the strangest feeling you belong
Why does it always rain on me?
Is it because I lied when I was seventeen?
Why does it always rain on me?
Even when the sun is shining
I can’t avoid the lightning
Oh, where did the blue skies go?
And why is it raining so?
It’s so cold
Why does it always rain on me?
Why does it always rain...




[totalt ego ]

 
 
Ingen bild

Jonathan

18 november 2008 16:53

SEn går man och äter lunch med jonte när det slutat regna på busshållsplatsen

 
Ingen bild

YOUKnowWho_right

18 november 2008 20:54

Vissa delar av livet går ut på att vänta på nästa buss. och när den komma fort som fan hoppa in - skulle det vara fel buss kan man ju alltid hoppa av vid nästa hållplats, förhoppningsvis regnar det inte lika mycket då...
Det bästa med regn och rusk är när man kommer hem.. Är brasan är tänd? då e det bara att krypa ned i den grå soffan.

Tänker på dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annacarin - 9 februari 2010 15:43

Idag hamnade jag bakom två tjejer i typ 17 års åldern på bussen. Dom va i den där åldern då många tjejers hjärnor förvandlas till ett stort rosa hubbabubba, tills dom en dag vaknar och inser följande: 1. Jag va inte vuxen 2. Jag va inte så smart och ...

Av Annacarin - 8 februari 2010 23:39

Jag börjar bli sjukt trött, eller är det sjukt att vara vansinnigt trött? Om klockan är 23.41 och föregående natt spenderades vaken kan det knappast anses vara sjukt att vara trött nu. Men humöret är bättre, mycket tack vare en skogssväng i trevlig...

Av Annacarin - 8 februari 2010 09:27

Jag har hamnat på kant med mej själv, men jag har iaf köpt hem ströbröd.   Fick just ett sms och vad ser jag!? Inkorg 666 meddelanden. Lika bra att lägga sig och dra täcket över huvudet för den här dagen kan omöjligt bli bra. Jag har hur som he...

Av Annacarin - 6 februari 2010 18:57

Eftersom att blogga verkar vara så 2009 och alltså helt ute nu ser jag det som ett ypperligt tillfälle att vara tvärtemot..som vanligt alltså.   Dessutom är det ju ett perfekt tillfälle för människor som slänger ur sig kommentarer om mej i stil m...

Av Annacarin - 26 januari 2009 13:49

Jag flyttar... det är inte därför jag uppdaterar min blogg, men jag skyller på det ändå :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards