Alla inlägg den 28 november 2008

Av Annacarin - 28 november 2008 15:34

Jag är värdelös på den här sysslan..dvs att blogga. Använder ursäkten att jag inte hinner, och när jag väl sätter mej och ska blogga tycker jag att det absolut inte händer nåt i mitt liv. Hur går det ihop?

Idag ska jag iaf iväg och förhoppningsvis laga bilen, egentligen hoppas jag att det tar ett tag att laga den, typ 3 veckor. För då blir jag helt enkelt tvingad att gå överallt och kan i sin tur kalla det för träning och vips så har jag kommit igång med träningen igen.

I morgon blir det raka motsatsen mot träning. Jag och mina pojkar ska nämligen avnjuta en brakmiddag hemma hos dårarna Ekelund..det ska bli riktigt trevligt.

Kanske skriver nåt om det, för då kan jag ju inte komma undan med att ingenting händer i mitt liv.

Nu ska jag gå och hänga upp valparna i taket så att dom slutar brottas med varandra..kanske kan jag tom ratta in nån ny kanal på tvn med hjälpa av Majas paraboltratt.

Fuck you radiotjänst

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards