Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Nu gick det åt skogen

Av Annacarin - 21 november 2008 17:29

Först blev jag så glad över att det fanns lussebullar, så jag råkade äta 3 stycken på rekordtid utan att reagera, mådde lite illa bara. ca 7 minuter senare frågar Jennie om jag vill äta lunch med henne, tryckte i mej en macka och en stor Mer och mådde lite mer illa, ca en halvtimme senare ringer Andres och frågar om jag ville följa han och Matte på tårtbuffe...Jag mår riktigt jävla ap illa nu. Just därför ska jag åka till Nilsvallen och äta middag..



uppföljning kommer för dom som inte är känsliga

 
 
lisa

lisa

21 november 2008 23:39

Haha va bra att man inte är ensam om att kunna göra sånna saker.. skillnaden är ju att på dig så sätter det sig inte ..jag går runt o är förbryllad av att jag aldrig går ner i vikt jag haha kram på dig //lisa

http://esterochnikita.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pytte

22 november 2008 21:35

Det värsta är att allt onyttigt har börjat fastna på mej..funderar på om det har med åldern att göra, men säg det inte till nån ;)

 
lisa

lisa

23 november 2008 00:29

Äsh det tror jag inte ett dugg på..fast vi börjar ju banne mig bli gammla ..hmm fan nu ska jag tusan börja o ursäkta mig med det oxå =)

http://esterochnikita.bloggagratis.se

 
Jögga

Jögga

25 november 2008 14:09

En liten update kanske? =)

http://pardeman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annacarin - 9 februari 2010 15:43

Idag hamnade jag bakom två tjejer i typ 17 års åldern på bussen. Dom va i den där åldern då många tjejers hjärnor förvandlas till ett stort rosa hubbabubba, tills dom en dag vaknar och inser följande: 1. Jag va inte vuxen 2. Jag va inte så smart och ...

Av Annacarin - 8 februari 2010 23:39

Jag börjar bli sjukt trött, eller är det sjukt att vara vansinnigt trött? Om klockan är 23.41 och föregående natt spenderades vaken kan det knappast anses vara sjukt att vara trött nu. Men humöret är bättre, mycket tack vare en skogssväng i trevlig...

Av Annacarin - 8 februari 2010 09:27

Jag har hamnat på kant med mej själv, men jag har iaf köpt hem ströbröd.   Fick just ett sms och vad ser jag!? Inkorg 666 meddelanden. Lika bra att lägga sig och dra täcket över huvudet för den här dagen kan omöjligt bli bra. Jag har hur som he...

Av Annacarin - 6 februari 2010 18:57

Eftersom att blogga verkar vara så 2009 och alltså helt ute nu ser jag det som ett ypperligt tillfälle att vara tvärtemot..som vanligt alltså.   Dessutom är det ju ett perfekt tillfälle för människor som slänger ur sig kommentarer om mej i stil m...

Av Annacarin - 26 januari 2009 13:49

Jag flyttar... det är inte därför jag uppdaterar min blogg, men jag skyller på det ändå :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards