Alla inlägg den 7 november 2008

Av Annacarin - 7 november 2008 12:19

Har blivit utmanad av Maria & Jörgen: http://plumbergirl.bloggagratis.se/ http://pardeman.bloggagratis.se/

Reglerna är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


Okay, lets move on:

- Jag fryser konstant men har trots det alltid en längtan till norr, kylan som biter i kinderna, mörker, massor med snö och norrsken.

- Jag klarar inte av att nån petar i min navel, då får jag för mej att det är små fåglar som pickar efter brödsmulor där och måste kräkas av känslan.

- Jag klara inte av mejeriprodukter som börjar närma sig bäst före datumet.

- Drömmer konstant om att äga ett riktigt vrålåk.

- Lider av total avsaknad av lokalsinne, vilket har ställt till det ganska rejält ett par gånger.

- Jag är rädd för att byta glödlampor.

- Jag har inte 7 vänner som bloggar som jag kan utmana.


Tack! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards