Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Svart som natten

Av Annacarin - 16 oktober 2008 22:01

Sjukt många som läser min blogg...och värdelösa på att kommentera är ni :p


Har faktiskt ingen lust att skriva nåt idag.. Det mesta känns tungt just nu. Jag går mest omkring i en dvala och låtsas att döden inte finns. Men nog fan finns den det är jag ju fullt medveten om. Blomman i den fina blomkrukan som jag köpte är tex väldigt död, inga livsuppehållande åtgärder i världen skulle kunna rädda den. Men å andra sidan bryr jag mej inte om den.

Frågan jag ställer mej när döden ibland dyker upp som verklighet ur min förnekande bubbla är..Hur ska jag klara mej igenom det här??


Det är tur att dom finns, dom som kallas vänner men som jag skulle vilja kalla livsviktiga. Helt underbara är dom iaf. Även om jag intalar mej att ingen förstår hur ont det gör, så finns dom ändå här.


Jag har nu varit vaken sen den 14/10 kl 6.00, allt börjar bli suddigt och det gör inte bara ont i hjärtat utan i hela kroppen. Valparna har åkt hem, jag har fått tagit ut mej ordentligt, fått massor av närhet och en kall. Nu tänker jag sova..fråga mej inte hur länge 


 
 
Ingen bild

plumbergirl

17 oktober 2008 00:01

Älskade vännen, sov så länge du vill bara du vaknar imorgon o kommer till mig på en fika och en stor kram;)

 
Ingen bild

Jennie

17 oktober 2008 17:38

Jag finns här..

 
kamilla

kamilla

19 oktober 2008 13:22

M riktigta vänner e underbart viktiga *L*

Första gånge jag läser din blogg och kommenterar gärna. Trist när man inte gör det, man kansk inte alltid har så mycket att skriva men man kan ju alltid lämna ett fotspår hihi

Kika gärna in min blogg & lämna fotspår haha

http://finnsanglar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annacarin - 9 februari 2010 15:43

Idag hamnade jag bakom två tjejer i typ 17 års åldern på bussen. Dom va i den där åldern då många tjejers hjärnor förvandlas till ett stort rosa hubbabubba, tills dom en dag vaknar och inser följande: 1. Jag va inte vuxen 2. Jag va inte så smart och ...

Av Annacarin - 8 februari 2010 23:39

Jag börjar bli sjukt trött, eller är det sjukt att vara vansinnigt trött? Om klockan är 23.41 och föregående natt spenderades vaken kan det knappast anses vara sjukt att vara trött nu. Men humöret är bättre, mycket tack vare en skogssväng i trevlig...

Av Annacarin - 8 februari 2010 09:27

Jag har hamnat på kant med mej själv, men jag har iaf köpt hem ströbröd.   Fick just ett sms och vad ser jag!? Inkorg 666 meddelanden. Lika bra att lägga sig och dra täcket över huvudet för den här dagen kan omöjligt bli bra. Jag har hur som he...

Av Annacarin - 6 februari 2010 18:57

Eftersom att blogga verkar vara så 2009 och alltså helt ute nu ser jag det som ett ypperligt tillfälle att vara tvärtemot..som vanligt alltså.   Dessutom är det ju ett perfekt tillfälle för människor som slänger ur sig kommentarer om mej i stil m...

Av Annacarin - 26 januari 2009 13:49

Jag flyttar... det är inte därför jag uppdaterar min blogg, men jag skyller på det ändå :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards