Alla inlägg den 10 december 2008

Av Annacarin - 10 december 2008 15:59

Jag har kommit fram till att Sveg är som ett stort högstadium. Tjejgäng, skitsnack och avunsjuka till max.

Om man lyssnar på skiten så är det precis som att gå igenom en korridor på ungefär vilken skola som helst för icke myndiga och hyfsat omogna tonåringar.

Anledningen till att jag har kommit fram till det här är pga en självrannsakning.

Kom på mej själv att titta snett på en människa idag. Vad va anledningen? Jo skitsnack..som jag faktiskt inte har en aning om det ligger de minsta sanning i. Och så länge jag inte VET så ska jag ge själva fan i att titta snett.

Om man låter skit snack komma in i ena örat och gå ut genom andra och istället bilda sig en egen uppfattning, kan man hitta guldklimpar av ovärderbart värde. Jag har gjort det många gånger, och det tänker jag fortsätta med. Så snälla, om nån skulle upptäcka att jag håller på att förvandlas till en Svegs bo igen, ge mej en rak höger. Bor här det gör jag, och tänker förmodligen fortsätta med det också, men fan att jag tänker vara med på den här idiotin.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards