Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Hur hamnade jag här?

Av Annacarin - 22 september 2008 22:19

Jag förstår inte....
Tro inte att jag gillar de, nä jag finns här bara i väntan på att jag ska komma på ett nytt fritids intresse! Om jag dessutom kan göra nån sån där "varför har inte du en blogg människa" glad så är ju det en fin bonus.

Lika bra att redan från början utfärda en varning, vill ni verkligen följa en blogg som nån som är fullt övertygad om att själen liknar en plastpåse. Tunn, genomskinlig och rymmer ca 4 liter, skriver? Om inte sluta läs nu!!

 Vad vill ni då veta? Vad vill jag att ni ska veta? Vad ska jag skriva? jaha skrivkramp efter ett par fattiga rader...hur ska det här gå?? Jag har nångång läst, vet inte vart och det är ju rätt ointressant också. Att infinner sig skrivkramp så kan man upplösa den ganska effektivt med ett glas rose vin, 3 sockerbitar och en cigg. Men nu är det ju inte bättre än att jag börjat mitt nya hälsosamma liv, vilket innebär att jag tar en titt på min fina bakgrundsbild som Jonte fixade igår istället. En mycket stilig man vid namn string-Emil pryder min dator..och det går inte att se han utan att skratta gott och plötsligt infinner sig orden igen.

Vad har då min dag bjudit på? Skola, där jag idag upptäckte att jag är sjukt bra på att komma ihåg ord, då kommer självklart frågan varför har jag sånt dåligt minne i övrigt? Men jag ska inte klaga, det är ju alltid roligt att hitta nya saker att glänsa med. Fick låna en underbar liten leksak idag, blev tvungen att ta med min vän (vi kan kalla henne Hej-Leif) mot älvros en repa och testa om asfalten satt fast ordentligt på underlaget.. jo då blev godkännt. Efter det blev det ett besök hos två små krabater med VÄLDIGT stora öron, en fjällko och deras snygg-husse. Man kan väl klassa det som en typ bra dag!


Och nu för er som inte tror på att jag alltid rullar ska nu få ta del av min så kallade veckodagbok under en dag...klockan är 21.16 jag har nu tagit mej igenom haparanda, jag börjar bli trött och ska sova lite. Nu sover jag snart, nu sover jag..nu sover jag och ska hä ner mikrofonen så att ni hör att jag rullar....det är så skönt att rulla och sova. Och nu när ni har fått det bevisat kanske ni kan återgå till era vanliga liv och göra nåt vettigt...som att kamma katten!

   
 
Ingen bild

Hej-Leif

23 september 2008 14:50

Vinkväll snart? Eller rullar du runt i sänghalmen;) Moahahaha

 
Ingen bild

Pytte

23 september 2008 14:59

Jag rulla runt i sänghalmen??..skulle aldrig hända ;p Absolut dags för vinkväll!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annacarin - 9 februari 2010 15:43

Idag hamnade jag bakom två tjejer i typ 17 års åldern på bussen. Dom va i den där åldern då många tjejers hjärnor förvandlas till ett stort rosa hubbabubba, tills dom en dag vaknar och inser följande: 1. Jag va inte vuxen 2. Jag va inte så smart och ...

Av Annacarin - 8 februari 2010 23:39

Jag börjar bli sjukt trött, eller är det sjukt att vara vansinnigt trött? Om klockan är 23.41 och föregående natt spenderades vaken kan det knappast anses vara sjukt att vara trött nu. Men humöret är bättre, mycket tack vare en skogssväng i trevlig...

Av Annacarin - 8 februari 2010 09:27

Jag har hamnat på kant med mej själv, men jag har iaf köpt hem ströbröd.   Fick just ett sms och vad ser jag!? Inkorg 666 meddelanden. Lika bra att lägga sig och dra täcket över huvudet för den här dagen kan omöjligt bli bra. Jag har hur som he...

Av Annacarin - 6 februari 2010 18:57

Eftersom att blogga verkar vara så 2009 och alltså helt ute nu ser jag det som ett ypperligt tillfälle att vara tvärtemot..som vanligt alltså.   Dessutom är det ju ett perfekt tillfälle för människor som slänger ur sig kommentarer om mej i stil m...

Av Annacarin - 26 januari 2009 13:49

Jag flyttar... det är inte därför jag uppdaterar min blogg, men jag skyller på det ändå :)...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards